Nieuwe ledenpas voor alle leden
Na vijf jaar is het tijd voor nieuwe Nivon-ledenpasjes. Wie sinds januari lid is geworden heeft al een nieuwe pas ontvangen; iedereen die vóór 2024 lid is geworden ontvangt van ons bericht over de nieuwe ledenpas.
De nieuwe ledenpas vervangt je oude pas, maar vervult dezelfde rol: het is jouw bewijs dat je Nivon-lid bent, en dus recht hebt op ledentarief bij overnachtingen, activiteiten/reizen en bestellingen in de webshop, etc. Benieuwd naar al jouw voordelen als Nivon-lid? Klik hier voor een overzicht.
links: de oude ledenpas, rechts: de nieuwe ledenpas
Digitale ledenpas
Naast de welbekende fysieke ledenpas kun je vanaf nu ook kiezen voor een digitale ledenpas, die je eenmalig ophaalt op je smartphone. Je hoeft er dus geen speciale app voor te downloaden. De digitale ledenpas bevat dezelfde informatie als de fysieke ledenpas, en gebruik je hem op dezelfde manier.
Ter info: de pas is gekoppeld aan een e-mailadres (het is handig als ieder lid binnen de familie een eigen e-mailadres heeft). Kinderen kunnen gekoppeld worden aan het mailadres van de ouders en komen dan op de pas van (een van) de ouders te staan. Dat kan tot maximaal 1 hoofdlid met 4 extra namen.
Je ontvangt van ons per mail of post een brief waarin we je vragen je huidige lidmaatschapsgegevens te controleren, en of je een nieuwe fysieke of digitale ledenpas wenst.
Vragen?
Ik ben al langere tijd Nivon-lid, maar heb nog geen bericht ontvangen. Wanneer ben ik aan de beurt?
We hopen iedereen in de loop van de komende maanden per mail of brief een bericht te kunnen sturen, maar met 30.000 leden betreft het grote aantallen om handmatig te verwerken. Eventjes geduld dus, je komt vanzelf aan de beurt. Tot je de nieuwe pas ontvangt kun je gewoon nog gebruik maken van je oude ledenpas.
Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd, maar toch bericht over de nieuwe ledenpas ontvangen.
Oeps, sorry! Je opzegging moet ons bericht hebben gekruist, je kunt de brief/mail in dat geval negeren en ontvangt geen nieuwe ledenpas.